close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

לחסוך ולהרוויח – מוצרי חשמל עודפים המדריך המלא

מערכת שורשט חשוון, תשפ07/11/2019

מדריך חשוב לרכישת מוצרי חשמל ובית מהרשת. חנויות עודפים ברשת...

תגיות:
אחת מהרכישות עם העלות הגבוהה ביותר היא מוצרי חשמל, כאשר מרבית המכשירים הנפוצים ביותר הנמצאים בכל בית, עלולים להיות גם היקרים יותר. כאשר נעשית בחירה מודעת לרכוש את המוצרים הללו באופן מרוכז בתוך חנות עודפים, יש להניח שניתן יהיה להפחית את הסכום הכולל של הרכישה בעשרות אחוזים. קנייה חכמה בחנות עודפים יכולה לחסוך זמן רב של התרוצצויות לצורך השוואת מחירים, כאשר בנוסף ניתן יהיה להשתמש בתקציב הפנוי ולהוסיף מכשירים שלא היו מתוכננים לרכישה בשל עלותם היקרה. עם זאת, חשוב להקפיד לבצע רכישה באופן מושכל ואולי שווה גם לקבל ייעוץ מקצועי בנושא.

למה
כדאי לקנות מכשירי חשמל מחנות עודפים?

רכישה של מכשירים חדשים מתוך חנות מוצרי חשמל היא חגיגה לבית, אשר מתחדש בפריטים חדשים המשדרגים את רמת החיים. ישנם כאלה שקונים מכשירים קטנים שעלותם נמוכה יחסית, כמו טוסטר, תנור חימום לחדר הילדים או כיריים הפועלים על חשמל – כאשר רכישה של מוצרים מסוג זה יכולה להסתכם בכמה מאות שקלים. לעומתם, ישנם מי שעתידים להוציא אלפי שקלים על מכשור חשמלי יקר ביותר הכולל מקרר, מדיח, תנור אפייה ועוד מוצרים שהעלות שלהם גבוהה.
כאשר מוצאים חנות עודפים, המציעה סחורה איכותית וחדשה הנמכרת במחירי מבצע, החיסכון הוא עצום ולא צריך להתפשר על הרמה הגבוהה של המוצרים שרוכשים. קנייה של כמה מוצרים בו זמנית, יכולה אם כן להצטמצם בעשרות אחוזים – כאשר מדובר כמובן בשינוי משמעותי בתקציב הנדרש עבור אותם המוצרים ממש.

איך בוחרים את הדגם הנכון?
עבור כל מוצר חשמלי ובפרט כאשר מדובר במכשירים ה"גדולים" כמו מכונת כביסה, מקרר או מייבש כביסה – קיימים דגמים שנחשבים בקרב הצרכנים לאיכותיים ויוקרתיים יותר. לרוב, כאשר קיימת מגבלה של תקציב, אנשים נוטים להתפשר, לבחור לחסוך בכסף ולרכוש מוצרים מחברות פחות מוכרות, אשר נטען שהם מבצעים את אותה הפעולה.
לרוב, לא מדובר באמת לאמיתה, כאשר המוצרים היקרים הם בדרך כלל, במקרה זה, אכן אמינים יותר ומחזיקים מעמד לאורך זמן. בחירה של דגם מדויק ונכון, המותאם לצרכי המשפחה וגם נחשב לאיכותי מאוד, יכולה להיות קריטית ולמנוע רכישה נוספת של אותו מוצר חלופי, לאחר תקופה קצרה. חנות עודפים ברמה גבוהה עשויה להציע גם את המותגים הטובים יותר, במחירים הרבה יותר משתלמים.

ייעוץ מקצועי בשלב הרכישה יכול לעזור
מלבד תפקידם של העובדים בחנות למוצרי חשמל שהוא, כמובן, למכור – יש להם יידע נרחב בנושא המוצרים שהם מוכרים והם בהחלט יכולים לסייע לכם לבחור בזמן אמת, את הדגמים המתאימים לכם ביותר. כמובן שמוטב לעשות מחקר מקדים ולהכין את עצמכם מראש לרכישה של מוצרים מסוימים, אולי אפילו להכין רשימה של מספר דגמים מהם תבחרו את המוצר עצמו בעת ההגעה לחנות. הקנייה באופן הזה יכולה להפוך לפשוטה ומהירה יותר, תוך צמצום ההוצאה ועם זאת שימת דגש על בחירה נבונה של הסחורה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה